Cake pops

zondag 23 december 2012

Allemaal een fijne kerst! Geniet van de gezelligheid, en heb plezier. Gaan schaatsen met je vriendinnen, lekker eten, Leuke kerstfilms kijken. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Je kan ook lekker cake pops bakken. Cake pops? Dat is cake op een stokje. Je maakt het basisrecept simpel. Zorg voor een cakemix+ De benodigheden. En maak het zo als op het bak staat. Maak er dan bollen van, en prik er een stokje in. Doe ze dan in de oven. Als ze eruit zijn kan je ze gaan versieren. Hier een paar inspirerende plaatjes+ Het recept.

>>Recept Klik<<
Cake pops
>>Recept Klik<<
Cakepops Chocolade
>>Recept Klik<<

Het water loopt me in de mond als ik dit zie. Ik had een cake pop boek gekregen. Dus ik ga in de vakantie ,ook nog een bericht plaatsen van mijn zelf gemaakte creatie. + Het recept.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D