Huiswerk

zondag 16 december 2012

Argg, huiswerk. Het is niet bepaald leuk. Het moet helaas wel. Toen ik de eerste keer huiswerk op kreeg, was dat dacht ik in groep 6. Ik vond het stoer, en begon meteen. Nu kan ik echt niet met plezier aan mijn huiswerk beginnen. Ik stel het altijd tot het laatste uit. Helaas heeft mijn moeder het wel in de gaten, en gaat ze er wat van zeggen.


Ik heb wat tips voor jullie opgeschreven, die mij ook zeker weten helpen!

Tips voor huiswerk

  • Stel het niet te lang uit. (Spreekt uit ervaring.:$)
  • Zet de tv uit, ga er echt rustig voor zitten. Niet met een computer naast je, als je hem niet nodig heb.
  • Vraag om stilte, je kan dan goed nadenken, en zo maak je minder fouten.
  • Ga rustig te werk.
  • Schrijf met een goed potlood, en neem een gum erbij. Alleen maar krassen is ook niet de beste mogelijkheid.
  • Als je leerwerk heb, leer met Wrts of met Teach2000
  • Je kan ook stukken overtypen of schrijven. Of dingen inspreken, en daarna beluisteren.
  • Probeer niet te stressen als iets niet lukt. Vraag iemand om hulp of zoek het op.
Ik hoop dat jullie de tips kunnen gebruiken!
Liefs Maaike
________________

Sorry, als er minder posts komen. Ik heb het namelijk nogal druk. Ik probeer in ieder geval zoveel mogelijk te posten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D