Revieuw: BioSilk

maandag 28 januari 2013

Ik gebruik het al een tijdje BioSilk. Deze is voor pluizig haar. Ik vind zelf ook dat je haar er zachter van word. Het is alleen wel extreem vettig, dus je moet ook maar een klein beetje op je hand doen.

                                            Klik op 'Meer lezen' Voor het gehele artikel



Ik heb hem bij een kapper gekocht voor 16,99. Het is dus best wel duur voor 50 ml. Hij is er ook in een grotere maat, maar dan voor 31,99. Ze zei erbij dat je er een jaar mee kan doen. Ik gebruik het samen met mijn moeder, en we hebben het rond december/November gekocht. Hij is al half leeg, dus ik denk niet dat je er een jaar mee red.  Je moet dus echt niet te veel gebruiken. Daarna heb je ook wel zachte handen. Dat is best wel fijn. Het is ook een handige dop, om niet snel uit te schieten. Ik vind het zelf een erg goed product.

Liefs Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D