A Look today# 1

maandag 4 februari 2013

Vanaf vandaag ga ik 'A look today' elke week doen. Je ziet dan mijn kleren, waar ik het vandaan heb, en mijn mening over de look. Natuurlijk mag je je eigen mening er ook over uitspreken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.


Klik op 'Meer lezen' voor mijn mening


Mijn look today is een schattige look met wat grovere accessoires. De trui is ook wat grover gehaakt. Ik vind de look erg leuk omdat het van die lieve pastelkleuren zijn, dat maakt het ook erg lief. Maar ook weer wat stoerder met de donkere broek. Ik heb mint-groene nagellak op mijn nagels. Dit is de ketting van dicterbij, en mijn nagels.

Ik draag als schoenen erbij, die je helaas niet ziet op de foto, Grijze laarsjes met kleine studs. 


Prijzen&Waar vandaan
-Lichtroze trui: Primark, 14,-
-Skinny jeans: C&A, Clockhouse, 20,-
-Ketting: Primark, 3,-
-Laarsjes met studs: Winkelnaam vergeten, 99,-
-Mint-groene nagellak: Primark, In een pakje van 4 voor 1,50

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D