Diary# 1

woensdag 20 februari 2013

Vandaag ga ik een lifestyle artikel plaatsen. Normaal is mijn dagboek niet zo heel bijzonder, omdat ik niet erg veel meemaak. Maar over een vakantie lezen, lijkt me best wel leuk. Ik hoop dat jullie het ook zo ervaren. Plaats in je reactie wat je ervan vind, dan kan ik het misschien vaker doen!
Tumblr_migcdqrjid1qzedd1o1_500_large
Foto van WeHeartIt
           Klik op 'Meer lezen' Voor de rest van het artikel.



Vrijdag, 15 Februari, 

16.39
Ik zit in de auto op weg naar Limburg. Maandag gaan we weer terug naar huis toe. Irritant dat mijn broer meeleest over mijn schouder, heeft hij niks beters te doen?

17.52

We zijn net aangekomen. Ik lig nu met een colaatje op de bank. Er is een sauna, bubbelbad en zonnebank in het huisje. Dat word een rustig weekendje. Straks gaan we patat bestellen en tv kijken. Even lekker rusten van de reis.

Zaterdag, 16 Februari

08.49

Ik ben net wakker. Ik slaap naast mijn broer, alleen is hij erg verkouden. Dus snurkt hij lekker. Gelukkig kon ik er wel door heen slapen. Ook deelt hij kung-fu trappen uit in zijn slaap, niet fijn. Vandaag gaan we naar mergelgrotten. Benieuwd hoe dat is!

23.01

Nog snel even schrijven voor ik slapen ga. Die mergelgrotten waren best interessant. De geschiedenis erachter ook, wauw. De gids vertelde ook dat er in 1994 twee jongens waren ontsnapt uit de jeugdgevangenis. Ze glipten ergens naar binnen bij zo'n grot, met een zaklamp. De grotten waren helemaal afgesloten, maar niet helemaal dus. De zaklamp raakte vanzelf op, en donker dat het daar was. (Ik had ook perongeluk mijn broer geschopt omdat we niet goed alles zagen doordat we achteraan liepen.) Maar terug naar het verhaal. De luchtvochtigheid is daar erg weinig. Dus na twee dagen daar rond te hebben gelopen zijn ze uitgedroogd. Een leuk verhaaltje voor het slapen gaan. Naja, ik probeer wel te slapen, byebye!

Zondag, 17 Februari

08.19

Vroeg wakker, ook wel eens goed. Vandaag zouden we eerst zwemmen, ging helaas niet door, omdat mijn broer ziek is. Dus gaan we ergens naar Maastricht. (Zo ziek is hij dus ook niet) 

21.32

Was wel leuk, alleen waren alle winkels dicht. Gek he?! Op zondag. Daarna waren we naar een grote outlet shop, helaas waren er niet zulke leuke kleren. Er was een stoer spikerjack, met studs, en stukjes leer. But die was 219,-. Jammer! Obese is net afgelopen, je gaat er spontaan van bewegen. Wat is dat toch verschrikkelijk. Nu begint Divorce. Daarna moet ik vroeger slapen omdat we vroeg uit het huisje moeten. De sauna is trouwens overheerlijk, net zoals het bad. Ik ben nooit zo van de zonnebank, ik vind het zelfs een beetje eng. Ook omdat ik een best lichte huid heb.

Maandag, 18 Februari

10.49

We moesten vroeg uit het huisje, we zijn nu op weg naar huis. Het was erg leuk! Ik zit nu onder mijn ogen te kneden. Wauw, dat klinkt raar. Ik bedoel meteen onder je oog, richting je slaap. Als je een halve centimeter daaronder de huid kneedt, blijkt het dat je je meer wakker voelt. Het werkt opzich wel.

Dit was een deel van mijn diary. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D