DIY

dinsdag 19 februari 2013

Ik vind DIY's ontzettend leuk. Een DIY staat voor Do It Yourself, oftewel doe het zelf. Ken je het slaapmasker nog? Dat is ook een DIY. Het lijkt me leuk, om er meer te maken. Alleen mijn inspiratie is tijdelijk op. Dus weet je een leuke DIY mail dan naar: MaaikeDeMol@hotmail.nl en wie weet ga ik jouw DIY maken. Je hoeft het niet duidelijk te beschrijven, of vertellen wat je ervoor nodig hebt. Ik hou ervan om het zelf te bedenken.
diy - projects! <3
Wil je er meer over weten? Klik dan op 'Meer lezen'.


De DIY mag lekker creatief zijn. Of het over kleren, schilderijen of knuffels gaat, het maakt niet uit. Ik hoop dat ik veel leuke ideeen binnen krijg! Je mag het natuurlijk ook altijd in je reactie schrijven, maar het liefst mailen, dan blijft het nog spannend voor de anderen lezers.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D