Haarlooks

maandag 18 februari 2013

Elke dag doe je wel wat met je haar. Je kamt het, en doet er dan wat leuks mee. Bijvoorbeeld een staart, klip, vlecht, enzovoort. Ik laat in deze post mijn vaak gedragen kapsels, hoe je het noemen wil draag. Je zal al snel merken dat ik vaak basic dingen in mijn haar doe, omdat ik vaak nogal laat ben in de ochtend.
Eerst, ik hou mijn handen voor mijn ogen, omdat ik anders een gekke pret-bek trek. Ik heb een lok gepakt, het gedraaid en naar achter toe gestoken met een klipje. Je doet hier met haar kammen, twee minuten over.

Klik op 'Meer lezen' Voor de volgende haarlooks.


Dit is zowat het zelfde als hierboven alleen dan met een vlechtje. Ook erg makkelijk en ik gok dat je hier drie minuten over doet, ook met het haar kammen erbij.
Hier draag ik een klip. Omdat ik erg onhandig ben, en omdat mijn haar laatst in laagjes is geknipt doe ik eerst een hoge staart in. Dan draai ik mijn haar, en dan doe ik mijn klip in. Hoop gedoe dus dat duurt ook wat langer. Ik doe hier ongeveer vier a vijf minuten over. Ook omdat ik niet goed ben, in een hoge staart maken.
De normale staart, waar ik nog erger in ben. Ik schat hiervoor twee minuten. Als je het gewoon snel kan, kan het in 1 minuut. Ik doe vaak een klein lokje los, omdat het er anders zo strak uit ziet.

Dit waren de 'haarlooks' zoals ik het nu even noem. Dit draag ik meestal. Thuis draag ik vaak mijn haar in een knot, maar voor buiten amper.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D