Metallic eyemousse, 04 purple

donderdag 21 februari 2013

Vandaag had ik van het geld van mijn rapport deze eyemousse gekocht. Hij is metallic paars. Opvallend is het niet. Ik ben er erg tevreden over. Het is een klein en fijn potje. Niet erg opvallend, best wel basic. Het is te koop bij de Hema voor 3,50.
Klik op 'Meer lezen' voor de rest van het artikel


Hier heb ik hem op mijn ooglid. Ik ben nooit van zoveel make-up, dus heb ik alleen maar een lijntje gezet. Het viel me op, dat het wel uitveegt. Als je je oog al snel open doet zit het wel een beetje boven je oog. Erg storend is het niet.
Waarom het op een blaadje is, en niet op me huid. Omdat ik het eerst op mijn huid had, en een foto maakte. Maar de foto is wazig, en de kleur kwam niet meer goed uit. Waardoor het grijs leek. Maar dat wist ik dus nog niet. Dus ik veegde mijn vingertop af aan het blaadje. En ik vond het zonde om nog een keer met mijn vinger in het potje te gaan, haha.
Ik ben er echt tevreden over. Ook omdat het goed blijft zitten. Ik ga verder ook meer van dit artikel kopen. Je hoeft ook niet veel te gebruiken voor een goed resultaat, dus je kan er ook aardig lang mee doen.

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D