Tag: First things

woensdag 6 februari 2013

Dit is een tag die ik geleend heb van Melissa. (http://liveasmelissa.blogspot.nl/) Ik vroeg of ik hem mocht lenen, en ze vond het prima. De tag heet First things het gaat om de dingen die je al eerst doet. Je mag het altijd doen, het is ook erg leuk als je je verveelt.

Tumblr_mhrdkw9ulr1r6iwrvo1_400_large

Eerste kleur nagellak die je ooit gekregen of gekocht heb.
Dat was volgens mij roze, van dat hele lichte roze.

Je eerste goede mascara.
Die kreeg ik vorig jaar. Hij ging alleen snel klonten omdat ik steeds heen en weer ging, in dat potje. Ik weet niet hoe ik het precies beschrijf.

Het eerste wat je doet als je naar je kamer loopt.
Mijn computer opstarten, om een blog online te zetten.

Het eerste wat je doet als je je nagels gaat lakken.
Ik ga als er nog restjes nagellak zitten, ze eraf halen. En anders zoek ik een leuk idee om op mijn nagels te lakken.

Het eerste wat je doet als je je laptop aanzet.
Naar Blogger toe gaan, en een artikel online te zetten, die ik de vorige dag heb gemaakt.

67945_151236175032589_1586384308_n_large

Het eerste dat je in je koffer stopt op vakantie.
Zeker weten, een korte broek. Altijd lekker, ook met een legging voor als het kouder is.

Het eerste wat je doet als je de tv aanzet.
Ik denk dat ik dan eerst kijk wat waar is op tv, en dan wat leuks uitzoek.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs Maaike





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D