Eyelook # Blue

zaterdag 9 maart 2013

Vandaag een nieuwe eyelook. De foto's zijn in de avond genomen, dus niet van al te beste kwaliteit. Sorry daarvoor. Ik had uit school een powerpoint moeten maken. Daarna ben ik naar dansen gegaan, waardoor ik ook nog in mijn danskleren zit. Eten, en toen was het allang avond. Om het uit te leggen. Ik heb paars/blauwe tinten gebruikt. Er zit ook een beetje glitter in.
Let niet op het  rechter plekje boven mijn oog.
Full face. Ik doe op de een of andere manier altijd maar een oog. Vooral om uit te testen, aangezien ik nooit met zoveel make-up op de deur verlaat.

De spullen die ik hiervoor heb gebruikt:
Essence quatre eyeshadow, denim 04
MAX gel eyeliner 
MAX foundation
Essence multi action mascara

Ik heb uit het oogschaduw pallet drie kleuren gebruikt. Namelijk de zilver (Links boven), de blauw ernaast, en grijs met glitters (Links  onder)

Wat vind jij van de eyelook? Geslaagd of mislukt?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D