In-elkaar-zet-pakket

zaterdag 30 maart 2013

Ik was bij de Action, verassing, haha. Ik kom er de laatste tijd echt vaak. Eerst was ik met een vriendin geweest, toen hadden we make-up en nagellak gekocht. Nu ben ik met mijn ouders geweest en heb ik een pennenbakje gekocht, een sorteermapje, en deze dus.
Deze foto is nu ongeveer al 1/2 maanden voor  ik het in elkaar heb gezet.
Dit is het eindresultaat, erg leuk. Alleen kan ik er alleen hele lichte spullen inzetten. Ik kan je zeggen je moet er wel de tijd voor nemen, ik heb er met mijn moeder een half uur over gedaan. Ook als ik het ophang valt het midden in de nacht van de muur.

Maar op die punten na is het een ontzettend schattig en goedkoop in elkaar zet spulletje. Het is te koop bij Action voor 2,49.

Zou jij dit pakket kopen?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D