Miss Sporty lipsticks

vrijdag 15 maart 2013

Vandaag een review over de Miss Sporty lipsticks. Ik heb 113 Joke en 018 peach passion. Op het eerste gezicht zien de Miss Sporty lipsticks er altijd hetzelfde uit. Blauwe verpakking met kleine glitters erin, met de zilveren letters van Miss Sporty erop. Ze ogen niet erg duuruitziend, maar ook niet armoedig. Ik vind het een passende verpakking.

De nummers achterop de verpakking. Door mijn trilhandjes is het een beetje wazig geworden.

Dit zijn de lipsticks. Links Peach Passion, en rechts Joke. De peach passion is wat meer roze. Joke heeft juist meer weg van oranje. Tot nu toe lijkt me de peach passion mooier.

Wauw, wat een mooi pigment. Dit verwachte ik echt niet. Er zitten ook nog kleine glitters in. Ik ben benieuwd!

Dit zijn mijn lippen zonder iets erop. Ik kom net uit school, dus ik heb mijn lippen nog niet ingesmeerd met lip balsem, waardoor ze erg ruw zijn. Ik heb het nog niet gedaan omdat het dan niet alleen Miss Sporty is.

Hier heb ik de peach passion op. De kleur is erg klassiek.

Hier heb ik de foto gemaakt in de zon. Je ziet de kleur daardoor beter. Dit is alleen geen alledaagse lipstick.

Hier heb ik joke op. Het lijkt net of ik spaghetti heb gegeten, zo fel is de kleur. Leuk voor het EK/WK. Maar voor alledaags? Ik snap de naam uiterst.

Hier is Joke in zonlicht. Het staat best wel grappig bij mijn lichtere huid. Een leuk kleurtje voor de zomer. Het staat leuk bij mijn blonde haar.

Haha, ik kijk wel erg raar. Ala naturela!

Eindconclusie
Het zijn leuke kleuren, dat geef ik toe. Het blijft ook een tijd zitten. Plus het feit dat als je uitschiet of niet precies je lippen heb ingekleurd, je het snel ziet. Voorderest vind ik het oranje kleurtje leuker als de roze. De roze maakt me lippen ouder. Ik weet niet hoe ik het goed uitleg. Het benadrukt de rimpels in je lippen. 

De lipsticks zijn te koop bij Beautyvoordeelshop. Ze kosten 1,69, met gratis verzending. Wat ook een voordeel is. Ze zijn goedkoper dan in de winkels. Er zijn ook andere leuke dingen, kwa make-up gebied.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D