TAG: Three x Three

donderdag 7 maart 2013

Je zal vast verbaast naar de tag gekeken hebben. Ik zag deze tag voorbij schieten, een tijdje terug. Alleen was ik de naam vergeten. Ik heb er dus een eigen draai aangegeven. Drie keer een top drie ergens van. Zoals top drie spullen in je tas, of een top drie lipgloss. Je kan het helemaal zelf bedenken.


Top 3 lipgloss 


Deze lipgloss van de Action. Net of ik een kersenhemel in mijn mond heb. Hij is ook in vanille en aarbij. Het geeft echt een mooi glimmende lippen effect. Doe alleen niet te veel, het ziet er dan al snel asociaal uit, met die glimmende lippen.  

Deze cupcake lipgloss. Op de tweede afbeelding zie je de kleur beter. Ik vind de kleine glitters erin, en de kleur roze/brons erg mooi. Hij is te koop bij Primark. 

Deze essence lipgloss is op de laatste plaats geëindigt omdat hij erg waterig is. Plus het feit, dat ik zulke roze lippen geen must vind. Verder zorgt hij er wel voor dat je lippen zachter worden. 


Top 3 nummers
James Blunt, wat heeft die gozer een mooie stem. Ik word echt verdrietig en blij van zijn nummers. De melodie ook al.

 James Blunt alweer, Ik word echt treurig van dit nummer. Als ik in een verdrietige bui ben, en ik dit luister staan de tranen al snel in mijn ogen. 

Daylight, een vrolijk nummer. Maar na het een paar keer gehoord te hebben, ben je er ook al wel klaar mee.


Top 3 dingen mee op vakantie
Tumblr
Als eerst een leuk boek. Lekker voor op het strand in de zon, of gezellig in het hotel. Vakantie specials vind ik ook altijd leuk.

feel fashion in the street
Een jumpsuit, een korte broek en top in een. Ook lekker gemakkelijk voor als je bikini er onder moet. 

Een haarelastiekje . Ik erger me er altijd aan, als mijn haar in mijn nek zit te kriebelen. Of als ik een witte streep op mijn rug heb staan, van mijn haar. 

Wat vind jij van deze tag?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D