A look today #5

donderdag 18 april 2013

Ik had even gezocht naar mijn laatste 'A look today' en dat was 23 Maart, woops. Ik zocht een leuke look uit en vroeg of mijn moeder de foto's wou maken en zo gezegd zo gedaan. Een nieuwe 'A look today'. Zoals ik vorige keer zo zei, ik vind deze artikels zo leuk om te maken. Dus laten we beginnen. Klik snel op 'Meer lezen'!
Dit is de look. Een roze basic T-shirt onder een spijkerblouse. Daarbij een roze skinny jeans, met zilveren riempje met studs, die je niet ziet. Met daarbij mijn nieuwe gympen. Als accessoires heb ik de uilen oorbellen, van hieronder. Met een roze armband.


Als eerst deze oorbellen, ik heb ze net nieuw en vind ze nu al awesome. Ze zijn opzich wel klein en fijn. Ze zijn ook niet erg zwaar wat erg fijn is.


Deze armband, die ik echt leuk vind. Schattig maar niet tuttig.



En de gympen van BK. Op de zijkanten staan een soort slangenprint die ik echt gaaf vind. Ze zijn ook nog mooi wit, wat erg knap is voor mijn doen, haha. Ik ben nooit zo handig/zuinig op gympen. Ik probeer het dan wel, maar het lukt meestal niet. 

Ik vind het een erg leuke verfrissende look. Niet tuttig, maar ook niet echt stoer. Het is ook een best casuele look. Het zit ook fijn, dat is natuurlijk ook belangrijk, haha.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D