Masker: Peel off, komkommer, anti-stress

vrijdag 5 april 2013

Een masker is altijd fijn. Vooral als het peel off is, makkelijk af te halen. Dit masker is dan ook nog met komkommer, lekker. Ook staat Anti-stress op de verpakking. Ik vind het zelf altijd een beetje onnozele kreten, maar het kan fout gedacht zijn.



Het is een roze/doorzichtige substantie. 

Op mijn gezicht, het is doorzichtig geworden. Het is lekker glibberig om het op je gezicht aan te brengen. Doordat het zo glibberig was, heeft mijn broek ook een klein masker mee gepikt. Niet zo erg handig dus.

Lekker glimmend hoofd, haha.

Ondertussen de fashionista lezen. Een erg leuk blad! 

Het begint al  op te drogen, dat is fijn! Dan door met het van me gezicht afhalen. Lekker pulken aan elk velletje rond je gezicht.

Toen ik het van me gezicht afhaalde, vond ik dit er erg grappig uit zien. Niet alles ging mee, ik was dus iets te ongeduldig.

Eindresultaat
Ik merk nooit erg veel van masker, maar wel dat mijn huid lekker zacht is, en het lekker ruikt. Dit was dan ook het geval met dit masker. Ik heb amper last van pukkels en puistjes, waar ik erg blij mee ben. Maar daardoor merk ik nooit veel verschil.

Conclusie
Het heeft geen werking, voor bijvoorbeeld pukkels of vermoeidheid. Maar is natuurlijk wel nog fijn. Het ruikt lekker, en die dag is je huid zacht. Anti-stress, heeft niet geholpen. Ik heb op een gegeven moment heel druk gedaan, met rennen door mijn kamer, enzow. En uit onderzoek blijkt dat het dus niet werkt. Dat is wel jammer, maar te verwachten.

Dit masker is te koop bij Action voor 0,82 voor twee maskers.

Zou jij dit masker kopen?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D