Miky's nagels & Andere creaties van haar

zondag 28 april 2013

Vandaag een artikel vanuit Sardinië. Mijn nicht Micaela, ze is ontzettend goed in nagellaken, zoals gelnagels en allemaal tekeningen, ik kijk mijn ogen uit. Ze heeft ook een eigen nagelsalon. Met naamkaartjes, bordjes, echt wauw. Ze maakt ook zelf kettingen, oorbellen en armbanden. Hoe creatief kan je zijn?! 




Deze nagels heeft ze nu op, wauw!


Dit waren nagels van iemand anders die ze deed voor een nagellakwedstrijd via Facebook, gaaf! 


Hier heeft ze ook iemand anders zijn nagels gelakt, maar echt wauw. Wat heeft ze een talent!


Dit zijn de nagels van haar moeder. Ook weer wat ouderlijker, maar nog steeds mooi. Om zo klein te kunnen tekenen op haar nagels, had ze een cursus gevolgd. (Micaela)


Hier heb je nagels met een bijpassend setje, haha. Ik vind ze echt gaaf! Ze glimmen btw zo door de gel, die ze erop heeft. Dit zijn volgens mij weer de nagels van iemand anders.


De ring en oorbellen, het figuur is geheel van gel. Daarop zit gekleurde gel, echt wauw. Ik geloofde het eerst nauwelijks. De spullen koopt ze bij een winkeltje, hier in Sardinië. Sommigen spullen bestelt ze via internet, handig!

Ik vind het echt ontzettend gaaf dat ze zo creatief is, ook staat er een mega trolley in de gang, vol met nagellak spullen. Op Facebook staan er nog meer nagellak creaties van haar. >>Klik hier om er heen te gaan<<

Ik hoop dat jullie het korte, maar duidelijke artikel leuk vonden, haha. Wat vind jij van de nagel en accessoires creaties?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D