Zomer update

woensdag 17 april 2013

Een zomer update, aangezien het toch al aardig zomer word. Het weer word wel warmer de laatste dagen. Een zomerjas is dan nog wel te koud, maar een leren jackje kan prima. Deze zomer zijn het de felle kleuren en de pasteltinten die in zijn. Ook word zwart/ wit een trend. Alleen hou ik zelf nooit zo van die style, in de winter hebben we al genoeg zwart gedragen.
Collar clips rosegoud
Als eerste dit kraagje, hoe cute? Ik weet niet precies wat het is, maar ik zie het nu voor de eerste keer en wauw. Al moet je wel de goede kleren er voor hebben, wat ik helaas niet heb in mijn garderobe, maar zowel, een aanrader.
Geneva mintgroen/blauw horloge
Deze viel me gelijk al op bij de webshop. Een mintgroen horloge met goud. Opvallend en stoer. Alleen moet je wel de bijpassende kleren hebben, bij blauw zou het gelijk al vloeken.

Neon roze armband
Een neon roze armbandje, ook al zo lief. Volgens mij is dit een webshop voor echt 'cute' liefhebsters.

1x Striping tape nailart (diverse kleuren)
Je zal denken, 'Huh, wat is dit?' Het zijn strips voor over je nagels. Onderin staan er ook voorbeelden van. Al vind ik het wel duur, een zo'n rolletje voor 1,95. Ik had ze zelf bij de Intertoys gekocht voor 4 voor 2,99. Maarja, als er geen Intertoys is, of het is uitverkocht.
Dit zijn riempjes met deze strikjes, hoe lief?!

Fringe bikini!
Deze bikini met franjes viel me meteen op. Alleen zullen ze bij mij niet blijven hangen. De lila kleur (rechtsbovenin) zou ik dan bestellen. Een must have, vind ik zelf.

Dit is de bikini van hier boven, alleen dan zonder degene die het draagt.

Zonnebril panterprint bruin
En als laatste deze panterprint bril. Volgens mij heb ik deze ook gezien bij de Primark. Maar als nog, nice!

Ik heb deze spullen gezien op de webshop webstash.nl. Erg leuke dingen zitten er tussen, de een goedkoper als de ander.

Wat vind jij van deze producten?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D