Body Lotion, Body fruit, Blueberry lychee

donderdag 30 mei 2013


Vandaag een nieuw review over deze body lotion in blueberry & lychee, van Kruidvat. Ik had hiervoor de body butter in coconut& shea butter. Ik hou van afwisseling, dus heb nu een andere geur en een body lotion. Ik vind body lotions handiger dan body butters, het uitsmeren bij body butters gaat moeilijker als bij de body lotions, dus vandaar. Het uiterlijk vind ik er vrolijk uitzien, maar verder niet bijzonder.





Hij ruikt verfrissend, het heeft ook een kleine ondertoon van een framboos.


De ingrediënten, ik zie er niks geks tussen, het wekt ook geen irritatie op.


De dop is handig en hygiënisch. Al ben ik bang dat als het product op begint te raken, het grootste deel erin blijft zitten. Ik kan hier ook helemaal naast zitten, maar dit is mijn idee.


De vloeistof is licht roze en makkelijk uit te smeren. Het is ook een beetje romig, wat ik altijd wel fijn vind!


Hier uitgesmeerd op mijn huid. Het geeft een gezond uiterlijk en zacht gevoel. Ik ben hier erg tevreden over en raad je het product aan. Hij kost 2,35 en is te koop bij, gok eens?

Kruidvat (!)

Wat vind jij van deze bodylotion? Laten liggen of kopen?


Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D