Calvin Klein lipgloss silverado 32422

zaterdag 25 mei 2013


Vandaag een review over deze Calvin Klein (Oftewel CK) lipgloss. Ik heb hem in Silverado en gekregen van iemand. Ik weet de prijs dus niet precies.


De dop is erg handig. De tube ziet er best wel oké uit. Ik heb er niet echt iets op aan te merken, ookal heeft het wel een wat duurder uiterlijk door de zwarte dop.


Wauw, deze swatch, wat een glitter & glamour effect. Het zilver zie je er ook goed in terug komen.


Ik ben erg slecht in mijn lippen fotograferen en dit is dan ook een bewijs ervan. Gelukkig kan je het nog wel zien. Een hoop glim. Dit is geen dagelijkse lipgloss, maar dat was al duidelijk vanaf het begin.

Conclusie
Het is een goede lipgloss, al glimt hij voor mijn part teveel. Deze lipgloss is alleen bedoelt voor de echte diva's onder ons. Ik zelf zou het alleen naar feestjes dragen.

Yaj or Naj?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D