Challenge: Make-up doekjes

maandag 27 mei 2013

Laatst waren de make-up doekjes op. Toen dacht ik als ik een make-up challenge ga houden, met welk merk je  zeker eens uit proberen moet. En zo heb ik aan mijn moeder gevraagd of ze een ander merk make-up doekjes kopen wou. En jahoor, dat was goed. Nu heb ik ze beiden voor jullie uitgetest en is er een duidelijke winnaar uitgekomen.


De strijd is tegen Demak up, het goedkopere supermarkt merk en Nivea verzachtende reiningingsdoekjes.



Als eerst de Demak up doekjes. Ik ben hier erg nieuwsgierig naar. De verpakking vind ik er leuker uitzien dan die van Nivea maar de kwaliteit. Terwijl je je make-up eraf haalt, komt er een soort vettige créme op je gezicht. Ik vind dit zelf geen erg fijn gevoel geven. De volgende morgen werd ik wakker met opgezwollen ogen. AAHH!! Aan het eind van de dag waren mijn ogen gelukkig weer normaal. Ik denk dat mijn huid er op de een of andere manier niet tegen kan. Maarja, geen aanrader voor een gevoelige huid!


Dan gaan we door naar de wat duurdere Nivea doekjes, die alleen te koop zijn bij drogisterijen. De verpakking is erg basic erg basic en niet veel op aan te merken. Het zijn vochtige doekjes zonder een créme, of iets dergelijks erin. De volgende morgen waren mijn ogen nog net zo normaal als voor gebruik. Al vind ik wel dat ze soms erg ruw aanvoelen, als je iets te hard wrijft, of te veel make-up op heb. Voor de rest vind ik het een fijn product. Je betaalt wel is waar wat meer, maar je ogen blijven een normale grootte

Nivea is er als de winnaar uitgekomen.

Wat vind jij van de test?


Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D