Eyelook # Purple lashes

zondag 16 juni 2013


 Vandaag een eyelook genaamd purple lashes, waarom paarse wimpers? Omdat de mascara voor mij te veel is. Van veraf valt het op zich wel mee, maar van dichtbij, ughll.. Aan de buitenkant, maakt de mousse (het paarse) een wing. Waar ikzelf erg trots op was.



Hier zie je de wing beter. Het zilver/wit in mijn ooghoek verlicht echt goed de look. 


WHAA, Suprise face! Ik weet niet waarom ik hier verrast kijk, maar de foto was wel goed voor de eyelook. De mascara valt hier deels weg door de eyeliner, jeaj!


Ik kan gewoon niet mijn oog dicht doen, zonder te knijpen, trillen, etc. Met glitters werken vind ik zelf aardig lastig. Omdat het zich ontzettend snel verspreid en lastig weg te halen is. 

De producten die ik heb gebruikt:
-Hema eyemousse 04 purple
-Hema waterproof eyeliner (geen nummer)
-Essence, get big lashes, waterproof mascara
-Essence quatro pallet 01 denim

Zouden jullie het trouwens leuk vinden om eens een tutorial te zien/lezen?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D