Five ways to wear a scarf

dinsdag 25 juni 2013

Sjaals, je kan ze zien als winteraccessoire en dan ook gebruiken voor de warmte, of er een leuk outfit mee matchen. Beiden kan. Maar hoe draag je je sjaal? Ik laat zelf 5 manieren zien, hoe ik mijn sjaal graag draag. Er zitten erg makkelijke tussen tot de wat moeilijkere. Lees snel verder!

The cowgirl

1. Als eerst hang ik de sjaal gewoon om mijn nek.
2. Daarna sla ik hem twee keer over mijn schouders heen.
3. Trek het, als het nodig is, een beetje goed en klaar!

Classic and cute
 1. Als eerst hang ik de sjaal om mijn nek.
2. Daarna sla ik hem 1 keer naar achteren
3. Trek het een beetje aan en klaar!

Kruising
1. Hang eerst de sjaal om je nek.
2. Kruis dan je sjaal
3. Haal hem dan van achter naar voor toe.
4. Klaar!

De colsjaal
1. Als eerst doe je de sjaal om je nek en pak je de onderste puntjes
2. Daarna knoop je ze aan elkaar vast.
3. Draai de sjaal om je nek en klaar ben je!

The European loop
1. Hang de sjaal dubbel om je nek heen.
2. Pak dan de kant van de sjaal die dubbel doorloopt. Maak daar een soort gaatje van en stop de andere kant van de sjaal erin.
3. Klaar!

Ik hoop dat jullie van dit artikel wat op hebben gestoken en het zeker eens uitproberen. Sorry, als het soms een beetje onduidelijk was, het was soms moeilijk te beschrijven.

Kende jij ze al?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D