Gratis Etos lipglossjes

zondag 30 juni 2013

Etos heeft weer een leuke make-up actie. Namelijk gratis lipglossjes bij aankoop van 15,-.  Ik kom zelf niet erg vaak bij de Etos, maar mijn moeders collega wel en vandaar kan ik ze voor jullie testen.




De glossjes zijn niet groter dan 5 centimeter, maar zijn ze fijn?


Het borsteltje is zacht, maar o zo klein. Hierdoor breng ik ook een beetje met het stokje van de lipgloss aan, jammer.


De swatches, de kleuren zijn slecht gepigmenteerd, jammer. Ook zie je hier dat je een dikke laag aan moet brengen, ben benieuwd.


Ik kreeg de gloss amper weg en heb nu een glitter/ plak arm. Hmm, ze blijven dus wel lang zitten. Pluspuntje! De eerste en derde kleuren gingen amper weg.


Zo zien mijn lippen er zonder iets uit, een beetje droog.


Mooie kleur, al had ik wat meer pigment verwacht.


Iets te veel glim voor mij.


Mooi, staat leuk over een gekleurde lipstick, denk je niet?


Oh, wauw, deze rood is mooi. Hier ben ik echt blij mee, te gek!


Nude, niet echt oranje. Maar wel mooi, zeg!


Ik hou zelf niet echt van wit, maar het pigment is niet erg bijzonder. Deze vind ik het minst.

Conclusie
Het pigment is verschillend. Ookal is het sowieso niet erg goed. Het plakt ook nogal. Ik ben hier niet erg enthousiast over, maar aangezien het vrijwel gratis is. Ben ik hier alsnog erg blij mee!

Wat vind jij van deze lipglossjes?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. hoi Maaike, hoe heb jij een site gemaakt? moet je betalen voor de website?

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D