Ik ga op vakantie en ik neem mee..

vrijdag 28 juni 2013

De vakantie is voor mij dan ook eindelijk aangebroken. Alleen nog vandaag en dan ben ik vrij. Ik moet nog één keer naar school voor de musical. We doen trouwens Radio Gogo. Het is dus ook bijna tijd, om spullen in te pakken. Hier heb ik een lijstje gemaakt, wat sowieso meegaat in mijn toilettas op beautygebied.



Dit zijn de producten die ik echt gewoon mee wil. Zo lijkt het veel, maar als je het na gaat valt het aardig mee.


Even alles op een rijtje. Ik benoem het niet op merk, maar op soort. Zo is het beter te volgen, en de merken zie je gewoon hierboven. We gaan van links naar rechts.
-Serum voor je haar
-douchegel
-lipbalsem 2x
-conditioner
-shampoo
-haarborstel
-oogschaduwpalet
-make-up doekjes
-mascara 2x
-face cleansing
-Spuit met bronwater van Vichy
-foundation
-oogschaduwbasis
-eyeliner
-bodylotion
-handcreme
-gezichtsmasker 2x
-grote oogschaduwkwast
-kleine oogschaduwkwast


Wat neem jij mee?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D