Natural look

zondag 23 juni 2013


Vandaag een natural look. (De look van hierboven) Het is in minder dan vijf minuten gedaan en je ziet amper dat je make-up op heb. Lees dus snel verder!





De producten 
-Essence get big lashes waterproof mascara
-Essence soft touch mousse
-Essence kiss care love lipbalm , 01 fruit crush
-MAX gel eyeliner waterproof


Hoe heb ik het aangebracht?
1. Als eerst heb ik de mousse gedaan. Ik smeer dit nooit over mijn hele gezicht. Ik gebruik het meer als concealer, onder mijn ogen, op mijn neus en onder mijn neus. Ik doe dit trouwens met mijn vingers.

2. Daarna ging ik door met de ogen. Lijntje eyeliner, met een kwastje.

3. Dan de mascara, ik gebruik hiervan ook erg weinig. 

4. Dan de lippenbalm, die een mooie shimmer heeft.


Ik hoop dat jullie deze natural look leuk vonden. Ik draag bijna elke dag deze look, de eyeliner en lipbalsem, vallen meestal wel af. 

Wat vind jij van deze look?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D