Getinte dagcréme

maandag 15 juli 2013


Vandaag een review over deze getinte dagcréme. Hij lag al een tijdje bij de artikelen die ik nog moest reviewen. Eindelijk kwam hij aan de buurt. Vandaag de dag een review over deze dagcreme.



Wauw, da's oranje, was mijn eerste reactie. Totaal niet mijn kleur zag ik al. Maarja, toch maar verder met reviewen. Dit is trouwens de lichtste kleur.


Het is erg watterig en gaat snel in de lijntjes zitten.;(


Omgg, Er is een oempa loempa ontsnapt. Wat is dit oranje, zo lelijk!


En weg ermee, Dit product is een no-go!

Ik raad dit niet aan voor een lichte huid. Het is ontzettend watterig, oranje en het heeft een vreemd cosmetica geurtje.

Wat vind jij van deze getinte dagcreme? 
(Ik durf het bijna niet te vragen)

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D