Nagellak #8

dinsdag 16 juli 2013

Vandaag review ik voor jullie een catrice nagellakje. Deze heb ik gratis kunnen krijgen met een jouwvoordeelkaart, erg handig. 



Hoe heet de nagellak?: Catrice 28 You better think pink (De namen van Catrice vind ik altijd zo leuk!)
Hoeveel kost de nagellak?: 2,69
De inhoud van de nagellak?: 10 ml
Welke kleur is het?:  Roze/ perzikkleurig
Waar te koop?: Kruidvat & Trekpleister
Hoeveel lagen?: Één tot twee lagen
Is het kwastje handig?: Ja, ik vind de catrice kwastjes altijd fijn.
Droogt de nagellak mooi op?: Mwa, je moet echt goed wachten tot de eerste laag droog is, voordat je de volgende laag kan doen, dit heb ik niet bij mijn andere hand gedaan.;(
Blijft de nagellak lang zitten?: Anderhalf dag chiploos
Einduitslag: 9, Ik vind het een goede nagellak, met een grote hoeveelheid!
Foto:  


Let trouwens niet op mijn nagelriemen, ze zijn nogal uitgedroogd. 

Ga jij deze nagellak kopen?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D