Nail-art inspired

maandag 22 juli 2013

Vandaag een nail-art inspired artikel. Ik vind altijd zulke mooie nagels op het internet wauw, waarom kan ik dit niet?! Lees snel verder! 

Het is geen winter meer, maar oh my god, wat zijn deze nagels mooi!


Deze kan ik misschien nog wel maken met de dotting tools.


Ah, gaaf! Als je dit kan maken echt respect, wauw.


Mooi met die gel, grappig met het kettinkje.


Een klein beetje rommelig, maar dat zie je amper, voor de rest wauw!


Fruitnagels, ik kan er geen genoeg van krijgen. Het staat fris en zomers!


Op de roosjes na, is de nail-art best simpel. Maar zo'n cute effect!


Glitter en glam pauw, awesome! Leer mij dit, please!


Wauw, die overgang in het ombre is echt mooi, de panterprint is ook mooi.


Deze lijkt op de 3de, al vind ik die mooier. 

Welke nail-art vind jij het mooist?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D