Uitgedroogde nagelriemen

maandag 8 juli 2013

Vandaag een ander soort artikel dan jullie gewend zijn. Namelijk een help artikel. Mijn nagelriemen zijn zo droog, dat er steeds velletjes komen. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Handcréme, arganolie, nagelcréme (Maar 1 keer gebruikt wegens de stank, was gelukkig een tester), etc.

Dus dan de vraag, weten jullie een manier om dit op te lossen? Graag ook een beetje een budgetproof manier. Niet dat je met een Dior crémetje aan komt.

Ik vond op youtube een nagelriemmasker, van Beautygloss. 


Deze wil ik ook graag gaan proberen, maar ik stel het maar steeds uit. ;$ 

Het nagellaken is ook niet erg goed, ik weet het. Maar ik word gek van blanke nagels of één chip. Gelnagels & acyrlnagels (had ik ergens gelezen) is erg slecht voor kinderen. Aangezien het een laagje nagel meeneemt.

Wat zijn jouw tips voor uitgedroogde nagelriemen?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Probeer eerst de losse velletjes met een nagelknipper weg te halen, want als je ergens tegenaankomt en het scheurt verder, doet dat heel veel pijn.
    Smeer dan je nagels 2x per dag (of meer) in met een nagelriemolie. Kruidvat eigen merk heeft een hele vettige, en lush heeft een hele fijne, de lemony flutter. Deze ruikt lekker naar citroen en is superzacht voor je droge huid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik zelf altijd een Cuticle Oil, die smeer ik goed uit, en ik gebruik ook een nagelcrème.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D