Catrice limited edition: Trilling me softly

zondag 25 augustus 2013

catrice01

Catrice komt in oktober/november 2013 met een limited edition die goed past bij Halloween, namelijk: ‘Thrilling me softly’. Gelukkig zitten er niet alleen artikelen tussen voor Halloween, maar ook voor overdag. Al zou ik niet alles aanraden voor overdag een groot deel kan je als nog gebruiken!

C01 Feverish en C02 Daredevil
Smooth Blush Stick: Een blush stick altijd handig, om even bij te werken of gewoon even snel wat aanbrengen. Vergeet het alleen niet te vervagen met je vingers! Voor € 4,59 heb je er eentje.
                                                                                 C01 Soft Thrill en C02 Gentle Thrill
Absolute Eye Color Trio: Een smokey eye palette en eentje voor overdag. In beiden trio's zitten matte en glinsterende kleuren. Voor  €3,89.
C01 Deep Black
Lace Patch Eyeliners: Dit is een van de producten, die je niet snel uit kiest voor overdag. Voor een thema feestje komen ze wellicht wel van pas. Voor €2,99 ben jij Halloween klaar!
C01 Deep Black
Cat Eyes Eyeliner Pen: Een eyeliner pen voor verleidelijke katten ogen. RAWR.. Voor €3,59.
C01 Ultra Black
Better Than False Lashes: Een mascara, ik heb tot nu toe nog nooit zoveel over de Catrice mascara's gehoord. Toen ik ging Google'en waren de meningen verdeeld. Ik ben benieuwd! Nieuw in het standaardassortiment sinds augustus. Voor €4,59, wel wat duurder voor een budget merk.
C01 Innocent, C02 Thrilling en C03 Fatal
Wet Shine Stain Lip Laqcuer: De lip stains worden steeds bekender. Lang zittend en glimmend, wat willen we nog meer? Ook voor de prijs €3,99, kan je er zeker eens eentje proberen.
C01 Discreet, C02 Suspect, C03 Occult, C04 Allure en C05 Daredevil
Ultimate Nail laqcuer: Ook komen er nog wat nagellakjes bij. Ik vind deze niet zo speciaal er uit zien. Nude, een vage goud, dieppaars, een rood met aardig shimmer erin en een bloedrood. Niet mijn smaak. Voor €2,99.
Ik ben niet echt enthousiast over deze lijn, merk ik. Ik vind het leuk, maar er zit niet iets tussen waarvoor ik naar de Kruidvat zal gaan rennen. 
Wat vind jij van deze lijn?
Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D