Eau Thermale Avéne hydraterend masker

zondag 4 augustus 2013


Vandaag een review over dit masker. Het zat al een tijdje in mijn hoofd om dit te gaan reviewen, dus vandaag de dag. Ik ben erg benieuwd hiernaar!



Dit is de eerste keer dat ik een hydraterend masker test, benieuwd of ik verschil merk.

 

Dit is een staal, maar hij is zo schattig klein!


Een hydraterend & kalmerend masker.


Een witte erg vochtige substantie.


Zoals je ziet trekt het masker snel in. Na drie kwartier, ik was de tijd nogal vergeten, haalde ik het masker eraf. Het was helemaal in getrokken. Daarna voelde mijn huid zacht. Ik ben niet erg enthousiast over dit product. Ik had namelijk meer verwacht na de lotion. (Hier komt nog een review over) Ook merk ik geen verschil met mijn niet- hydraterende-maskers.

Merk jij verschil tussen een hydraterend masker en een normaal masker?


Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D