Lush lemony flutter

zaterdag 3 augustus 2013


Vandaag een review over mijn eerste Lush product. Namelijk Lemony flutter, dat staat hier in het Italiaans. Deze heb je ook in het shoplog van gisteren kunnen zien. Ik stond te popelen om deze te reviewen. Lees dus snel verder!
Ik schreef een tijdje geleden over mijn uitgedroogde nagelriemen. (Klik hier voor het artikel) Annemieke, raadde Lush lemony flutter aan. Op vakantie liep ik langs een Lush, ik hyperactief aan mijn ouders vragen of we daar even konden gaan kijken. Jahoor, dat was wel goed. Ik vertelde snel aan mijn moeder wat Lush was en wat ik zocht. Ze vroeg het aan de medewerkster, die liet het zien. Toen ik keek naar het prijskaartje, 9,95. Begon ik wel te twijfelen. Uiteindelijk heb ik het toch gedaan, gelukkig wel.


Er zit 50 gram in, eerst dacht ik weinig, tot ik merkte hoe weinig je nodig had.


Door het warme weer is het gesmolten, het zat ook helaas scheef in mijn toilettas, dit het eindresultaat, ik baal er wel van maar ja, het product is nog even goed. Alleen het uiterlijk wat minder.


De substantie werd al snel weer hard, wat ik hier op mijn vinger heb, is al meer dan genoeg.


Uitgesmeerd over mijn nagels.

Je kan het product ook gebruiken voor bijvoorbeeld je ellebogen, of andere drogen plekken. Ik heb het nu een aantal dagen op mijn ellebogen gedaan, die voorheen aardig droog waren. Nu zijn ze zijdezacht.

Conclusie
Ik ben erg enthousiast over dit product. Het is aan de vette kant, maar geeft niet af. Verder heeft het een ontzettend lekker citroen/limoen geur. Loop je langs een Lush, zal ik zeker eens een kijkje nemen.

Wat vind jij van dit product?


Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D