Trind nagelverzorigingsproducten

zaterdag 10 augustus 2013


Vandaag inplaats van de What's on my phone? Tag. Deze kon niet doorgaan doordat mijn mobiel die ik pas heb, niet kan verbinden met het internet. We gaan er nog iemand naar laten kijken, maar dat kon helaas niet voor zaterdag.;( Daarom is er vandaag een ontzettend lang & leuk review van Trind.nl. Ze hadden mij dit pakketje opgestuurd, wat ik meteen ging fotograferen en nu dus ook reviewen. 


We beginnen met de Cuticle Balsem. Dit is een balsem die je nagelriemen verzorgt. Ik vind de flesjes van trind echt luxe, ookal is het van plastic op het eerste gezicht, denk je echt, wauw!

Wat Trind vertelt over deze Cuticle balsem:

'Zijn je nagelriemen droog? Of heb je regelmatig dwangnageltjes (pijnlijke stukjes verharde huid rondom de nagelriemen die ontzettend pijnlijk zijn en in het ergste geval zelfs infecties kunnen veroorzaken)? Trind heeft de oplossing! Trind Cuticle Repair Balsam bevat ingrediënten die de groei van sterke nagels bevorderen. Trind Cuticle Repair Balsam bevat tevens belangrijke vochtinbrengers die het natuurlijke vocht langer vasthouden, ook als je handen worden blootgesteld aan bijvoorbeeld zon en water.'


Het leuke vind ik dat dit gewoon een nagellak potje is met een kwastje.

 

Ook zit er bij elke potje een duidelijke gebruiksaanwijzing, in verschillende talen.


Nadat het voor het grootste deel was opgedroogd, heb ik het zachtjes gemasseerd. Daarna had ik dit eindresultaat. Wat een wondermiddeltje, ik raad dit echt aan, mijn nagelriemen voelen zo zacht. Net of ik ze met olie heb ingesmeerd. De trind producten zijn trouwens allemaal vetvrij.


Uit dezelfde lijn komt deze Nail Balsem. 

Wat Trind vertelt over deze Nail Balsem:

'Heb je last van nagels die slecht groeien of heb je broze en droge nagels? Trind Moisturizing Nail Balsam is de perfecte vochtinbrenger wanneer je nagels bijvoorbeeld splijten en scheuren. Trind Moisturizing Nail Balsam bevat natuurlijke vochtinbrengers en is vetvrij. Als je nagels zowel zacht als broos zijn, zal de combinatie van Trind Moisturizing Nail Balsam en Trind Nail Repair wonderen verrichten.'


De gebruiksaanwijzing


Voor gebruik


Na twee minuten heb ik het nogmaals in gemasseerd.


Heb ik een topcoat op? Nee, oh, wauw, weer een wonderproduct. Mijn nagels zien er zo gezond uit, net of ik ze heb gepolijst.


Nu is deze Ridge Filler aan de beurt. Dit is geen normale basecoat, deze basecoat belooft alle deukjes uit je nagels te halen, ik ben benieuwd.

Ik vond dit product helaas niet op de site.


De gebruiksaanwijzing.


Voor, sorry voor de wazige foto.


Na. Je ziet hier niet de bubbels die ze veroorzaken.


En hier zie je de bubbeltjes erin, wel. Wat jammer, heb ik een basecoat is het niet goed. Ik heb hier een lakje overheen gedaan, door het lakje heen, zag je de bultjes, toen heb ik het er maar snel afgehaald. Wat jammer! Deze raad ik je dan niet aan, een pluspunt, het helpt mijn nagel wel tegen verkleuring. Ik had namelijk een geel nagellakje op gedaan, om het uit te testen. Het is trouwens wel een trend, de bobbeltjes in je nagellak, maar of het er echt voor bedoeld is?


Het volgende product is een nagelversterker. (Nagelverhardener)

Wat Trind vertelt over deze nagelversterker:

'Trind Nail Repair is ook verkrijgbaar in een matte versie, speciaal voor vrouwen die geen glanzende lak willen dragen of dit, bijvoorbeeld in verband met bepaalde werkzaamheden, niet kunnen dragen. Deze effectieve nagelversterker maakt je nagels soepel en sterk. De nagels drogen met dit product niet uit en verkleuren niet. De unieke formule van Trind zorgt ervoor dat de eiwitmoleculen in de nagel stevig aan elkaar worden gekoppeld, waardoor een rigide netwerkstructuur wordt verkregen en de nagel sterker wordt. Belangrijk detail hierbij is dat het natuurlijke nagelvocht niet verloren gaat. De nagel blijft op die manier soepel en ziet er verzorgd uit.'


De gebruiksaanwijzing, hier boven staat het ook op het potje, wat niet bij de anderen zo is. Ik ging mijn handen, even insmeren met creme. (Lemony flutter van Lush)


Eerst snapte ik niet dat de kleur mat was, later begreep ik dat dit minder glimmend is dan bijvoorbeeld een topcoat. Ook liet deze nagelversterker bij sommigen punten een witte waas achter, dit verdween later weer. Ik liet dit ongeveer een kwartiertje op mijn nagels zitten, toen ging ik voelen. Ik voelde meteen al resultaat, in 1 keer, wauw. Stel je voor dat je dit twee weken lang doet.


Als laatste product heb ik hier een topcoat

Wat Trind vertelt over deze topcoat:

'Trind Nail Brightener geeft je nagels een frisse, natuurlijke "French look" en camoufleert kleine imperfecties met maar één laagje! Breng het aan over de Nail Repair Natural of Matt voor een prachtige uitstraling én sterke nagels.'


De gebruiksaanwijzing


Mijn nagels voor dat ik de topcoat gebruikte


Na 1 nagel zag ik dat de kleur verandert. Hoewel ik moet toegeven dat ik de rechterkleur mooier vind, hoort dit natuurlijk niet. Het is een paars kleurige topcoat, waardoor de kleur zoals hier gebruikt rood verandert. Dit gebeurt trouwens bij elke kleur. Ookal is de paars zo licht, het verandert wel van kleur. Het komt vast doordat het eigenlijk bedoelt is voor een french manicure. Gelukkig hebben ze ook nog een andere topcoat op de webshop. >>Klik hier om naar de andere topcoat te gaan<<


Al mijn nagels in dezelfde kleur, ik heb trouwens een lakje van miss sporty op, waarvan nog een review komt. Het lakje heeft 2 dagen chiploos op mijn nagels gezeten, na twee dagen zaten er een paar kleine chips in.

Ik ben echt verbaast door de producten van Trind, wat een goede producten. Het verzorgt mijn nagels en het verbetert mijn nagels. Ik raad je zeker eens aan om op hun webshop te kijken, genaamd, ofcourse, Trind.nl Wat vind je trouwens van dit review? Lekker lang!


Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D