Essence Longlasting eye pencil // 01 Black fever

maandag 30 september 2013


Vandaag review ik voor jullie dit zwarte oogpotlood  van Essence. Ik had voorheen alleen potloden van de Action, die trouwens erg slecht zijn, de zwarte vooral. Ik hoop dat dit oogpotlood me meer gaat bevallen, wie weet?


Ik heb het oogpotlood in 01 Black fever. Het uiterlijk van het oogpotlood vind ik trouwens best mooi. Het is strak en je ziet goed wat je te pakken hebt. 


Toen ik de dop opentrok zag ik het puntje van de eyeliner. Dit ziet er veel belovends uit. 


Je kan de eyeliner omhoog draaien, zoals je ziet kan je lang doen met dit oogpotlood!


De swatches, dunnen lijnen, dikke lijnen en zelfs hartjes kan je er mee tekenen. Ookal is het hartje nogal misvormd, je kan er goed mee tekenen. Ook vind ik de kleur mooi, zwart, zwart. Sommigen oogpotloden zijn namelijk niet altijd echt zwart.


Hier heb ik de lijn op mijn bovenste waterlijn getekend. (Onder mijn bovenste wimperrand) Helaas, zie ik hier een minpuntje namelijk dat het meteen op mijn waterlijn der onder zit. Wat trouwens wel te begrijpen is, als je een paar keer knippert, komen de waterlijnen natuurlijk in aanraking met elkaar.


Hier zie je dat ik het in mijn bovenste waterlijn heb gebruikt. Een klein randje.

Conclusie
Ik ben ontzettend blij met dit oogpotlood. Ik ben zelf niet zo van eyeliner aanbrengen op mijn ooglid, omdat het eigenlijk nooit mooi zit. Vandaar dat ik het heb getest op mijn waterlijn, je hebt als nog een lijntje, maar deze hoeft niet perfect. Zolang het maar een beetje zwart is.

Deze eyeliner is te koop bij Kruidvat voor 1,69

Wat vind jij van deze eyeliner?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D