Essence trend edition: Metal glam

dinsdag 24 september 2013

De feestdagen komen er aan, dus ook de bling bling. Rond november begin december, kan je alvast oefenen voor dé look. Glitter ogen met roze wangen, of toch paarse lipgloss met de stick on eyeliner? Hmm.. Lees verder voor meer ideeën!

Verkrijgbaar in 01 steel-ing the scene, 02 petal to the metal, 03 glamour girls en 04 golden eye.
Metal Glam Eyeshadow – € 2,99
Platinum power! De glimmende oogschaduws geven je net het beetje extra in je look. In goud, paars, groen en bruin. De metal glam oogschaduws die we nu kennen zijn aardig gepigmenteerd, deze vast en zeker ook, ik ben benieuwd!
Verkrijgbaar in 01 gold digger.
Highlighting Powder – € 2,99
Een highliter kan in deze collectie zeker niet ontbreken. Laat je wangen stralen als nooit tevoren. Ik ben ontzettend benieuwd naar hoe dit schatje er in het echt uit ziet. De kleur lijkt me echt mooi!

Verkrijgbaar in een mooie abrikoostint, 01 glam-me.
Metal Glam Blush – € 2,89
Een stralend gezicht! De glanzende en crèmige blush word in aanraking met de wangen net poeder met een subtiele metaalglans.
Verkrijgbaar in 01 petal to the metal, 02 best dressed en 03 glam-me.
Metal Glam Lipgloss – € 1,99
Ik vind de verpakkingen echt mooi, al ben ik minder enthousiast over de paarse kleuren. Nummer 03 glam-me, past er niet echt bepaald bij. Geen paars tint geen roze maar abrikoos, brons achtig. Misschien nog weer anders dan in het echt.
Verkrijgbaar in 01 petal to the metal.
Stick On Eyeliner – € 1,99
Stick on eyeliners zijn echte blikvangers, maar met deze steel je absoluut de show! De zelfklevende, herbruikbare eyeliner in zilver en roze-goud tinten zijn absoluut onmisbaar bij een glamourlook! Nu moet ik nog gaan leren ze aan te brengen.;$
Verkrijgbaar in 01 silver star, 02 she’s so glamorous en 03 glam-me.
Nail Sticker – € 1,99
Staal, aluminium of zilver? Deze metallic hoogglans nagelsstickers breng je zo aan op de nagels en zijn simpel weer te verwijderen. Breng na het aanbrengen een topcoat aan voor een langhoudend effect. Ik vind de goud simpelweg nu al lelijk, sorry goud. De bronskleurige stickers vind ik trouwens wel wat hebben.
Verkrijgbaar in 01 steel-ing the scene, 02 petal to the metal, 03 glamour girls en 04 gold digger.
Nail Polish – € 1,89
Nagels van staal! – geen probleem met deze langhoudende nagellakken in de kleuren brons, paars, groen en goud, elk met een cool metallic effect. 
Verkrijgbaar in 01 steel-ing the scene.
Gold Topper – € 1,99
(Bijna) echt goud is gaaf, toch? Met deze topcoat krijgen je nagels een goud gekleurd effect, klein stukjes goud zijn er in bewerkt.
Verkrijgbaar in 01 she’s so glamorous.
Stick On Jewels – € 1,99
Bling bling, baby! De stick on body jewels zijn handig voor meerdere uitwegen. Heb je geen matchende armband of ring bij je outfit, pak deze body jewels en je hebt ze wel. Ik ben wel bang dat ze niet lang blijven zitten, of juist alle mini haartjes uit je arm trekken. 
Wat vind jij van de lijn?
Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D