Essence nail art special effect topper // 17 only purple matters

maandag 28 oktober 2013

Vandaag review ik voor jullie dit mooie lakje van Essence. Ik zag een review van de nagellak en was meteen verkocht. Wat een mooi lakje! Vandaag ga ik jullie ook kennis laten maken met deze nagellak. 


Dit glitternagellakje is er in het blauw en paars. Zoals jullie zagen heb ik de paarse variant, genaamd 17 only purple matters.


Het kwastje is mooi breed, zoals we gewend zijn van Essence. Ook was ik verbaast over hoeveel glitters er in 1 keer op het kwastje kwamen, wauw. Op naar de swatches!


Op een nepnagel.


Op mijn echte nagels. Ik had het er hier al een dag opzitten, let niet op mijn lelijke nagelriemen, hier kwam ik namelijk net terug van een hele dag voetbal.

Conclusie
Dit lakje heeft echt een 'wauw' factor. Ik vind hem zo mooi, het behoort meteen tot mijn favorieten lakjes. Met een paarse ondergrond vind ik het effect het mooist.

Voor 1,89 kan je dit nagellakje kopen bij Kruidvat.

Ga jij deze nagellak ook kopen?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D