La-Tweez // Pro illuminating Tweezers

zaterdag 9 november 2013


Vandaag review ik voor jullie een pincet (Om je wenkbrauwen mee te epileren) van La-Tweez. Een merk wat voor mij nog onbekend is, maar niet voor mijn moeder. Ze kende het merk en vertelde dat het een goede pincet was om je wenkbrauwen te epileren, een van de beste. Op het vliegveld zagen we het pincet en we (mijn moeder) kochten het.


Het setje bestaat uit een pincet met lampje en een soort opbergdoosje met spiegel.


Als je het doosje openmaakt, via een magneetje, zie je een voorbeeld.


Met het licht uit.


Met het licht aan.


Laten we het testen!


Before


After, Wauw, het is niet rood en deed amper pijn. 


Dan het houdertje. Hier zit trouwens ook een spiegel in.


Zo gaat de pincet erin, ook zie je hoe de spiegel in het houdertje zit, handig!

Conclusie
Ik ben super enthousiast over deze pincet. Het ziet er mooi uit, heeft een lampje, wat toch wel erg handig is. Ook heb ik het gevoel dat het epileren minder pijn doet, het is minder rood dan normaal. Het is een compact iets. Je betaald er wat meer voor, maar het is dan ook wel goed.

Voor 17,50 hebben we hem op het vliegveld in Antalya (Turkije) gekocht. Op Bol.com staat de pincet voor 24,95. Ook hebben ze hem bij KLM voor 25,- Wauw, hier schrik ik wel even van, ik dacht dat het veel goedkoper was. Tip: Kijk hier naar in het buitenland.

Met welke pincet epileer jij je wenkbrauwen (Als je dat doet?)

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D