Nieuwe kaptafel // IKEA Hemnes

maandag 11 november 2013


Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe kaptafel zien. Ik heb hem alvast als cadeau voor mijn verjaardag gekregen. Het is een IKEA Hemnes kaptafel, met 3 lades. Twee kleine lades er bovenop en 1 grote onderin. Ik ben er super blij mee en ga hem vandaag aan jullie showen!



Hier zie je ook de glazen plaat die op de kaptafel ligt. Ik vind het er mooi uitzien en het word niet snel vies. 


Aan de rechterkant, heb ik mijn veel gebruikte producten erop gezet, zoals bodybutter, deoderant en make-up remover. In de lade eronder zit mijn everyday make-up. 


Aan de linkerkant heb ik een tisseau box van Minnie-Mousse staan, ik had deze bij de Kruidvat gekocht. In het laatje eronder zitten al mijn maskers. Ik kan als jullie willen wel eens mijn maskers laten zien.


Dan de la eronder, deze bestaat uit 3 delen. Ik heb er zelf nog bakjes in gezet van de Xenos.


In het eerste laatje zitten mijn haarspullen in. Als eerst even excuses voor mijn borstel vol met haren. Hier heb ik elastiekjes, speldjes, donuts en klips in liggen.


In de tweede la liggen mijn oogproducten en kwasten. 


En in de derde la liggen mijn lipproducten, blushes en BB-creams.

Dit was mijn kaptafel. Ik ben er superblij mee! 

Voor 200,- kan je deze kaptafel kopen bij de Ikea

Hoe bewaar je jouw make-up?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D