Pink Tease nail foils (Nagelstickers)

zondag 3 november 2013


Vandaag review ik voor jullie deze nagelstickers van de Big Bazar. Je betaalt 1,- euro voor dit pakje met 20 nagelstickers, je hebt verschillende soorten patroontjes.  Ik ben benieuwd of ze 


De instructies, ze staan goed aan gegeven.


Nadat je het plastic'je eraf haalt, kan je het pakje als een boek opendoen. 


Close-up, ik vind ze erg mooi.


Nadat ik de stickers op mijn nagels heb gedaan. Het aanbrengen gaat best wel lastig aangezien ze snel 'scheuren'. Ik heb geen topcoat aangebracht om ze optimaal te kunnen testen.


Conclusie
Beetje wazige foto. Ik had de stickers op gedaan en ging vervolgens naar het toilet, toen ik terug kwam zag ik dit. Ze zijn totaal ingescheurd. Ik heb ze hierna nog ongeveer 2 uur erop gelaten, ze waren nog tot maar halverwege mijn nagel. Het eraf halen ging makkelijk, ik plakte ze even op mijn bureau, waar ik ze niet meer van af kreeg. Na wat krabbelen gingen ze er af. Tja, ze plakken wel goed, maar dit hoort niet. Hoe goedkoop ze zijn ik raad je ze totaal niet aan.

Als je ze als nog wilt kopen kan je ze kopen bij Big Bazar voor 0,99.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D