Shoplog Kruidvat

donderdag 7 november 2013


Vandaag heb ik voor jullie een shoplog van het Kruidvat. Ik was eergisteren bij het Kruidvat en zag wat leuke dingetjes en die ga ik in dit artikel aan jullie laten zien. Als eerst wil ik even mijn excuses aanbieden voor het slechte licht.


Als eerst deze oogschaduw, ik zag hem in de sale bak en vond hem op het eerste gezicht niet erg bijzonder, maar toen ik hem ging swatchen was ik erg enthousiast. Hij lijkt oranje maar is een glinsterende bruin. Ik zal deze niet gaan reviewen aangezien hij niet meer te verkrijgen is. In de sale kostte hij 2,50.


Ook heb ik een body butter gekocht, omdat mijn oude op was. Ik heb Pink grapefruit & Lemon, het ruikt lekker fris. Het is een wat dikkere body butter. Als jullie willen kan ik hier een review over schrijven? De body butter kostte 2,52 lekker budgetproof dus!


Een mini-mousse tissue box. Mijn tisseus waren op, ik zag deze en het lag in mijn mandje. De doos zelf ziet er cute uit, de tisseus zien er cute uit en ik kan mijn neus er zacht in snuiten. De tisseus kostte dacht ik 2,49.


Nog een nagellakje van de Essence special effect topper lijn. Ik had de paarse gereviewd en was er erg tevreden over, toen heb ik deze ook gekocht. Een zilvere versie met geen rondjes maar streepjes/hagelslagvorm. Deze nagellak kostte 1,89.


Als laatste heb ik sponsjes gekocht voor bb cream, foundation, concealer of iets anders wat je ermee wilt gaan aanbrengen. Ik heb ook een masker ermee aangebracht en dat ging prima, het nam niet teveel op en daarna kon ik het sponsje schoonmaken onder de kraan. De sponsjes kosten 1,49 en waren in de actie.

Wat zijn jouw laatst geshopte spulletjes?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D