Happy new year + Inspired looks

dinsdag 31 december 2013

Voordat we beginnen : Happy new year! Ik wens jou ontzettend fijne dagen en een gelukkig nieuw jaar. Morgenochtend is het begin van 2014, dan moet je er toch wel oppersbest uit zien? Vandaag ga ik jullie kleding laten zien, om inspiratie op te doen voor je eigen look. Bereid je voor op een hoop foto's!


Van Lookbook.nu
Rara, wie is dit? Serena Verbon van beautylab.nl
Chicwish Fur Coat, Sheinside Dress, Sheinside Necklace
Van Lookbook.nu
Vesst Crop Top, Wizards Of The West Sheer Skirt, Oasap Shell Necklace
Van lookbook.nu
By Fabrio  Fluffy Coat, Asos Bag, Pimkie  Boots, Asos Fluffy Jumper, Manoush  Flirty Skirt
Van Lookbook.nu
Terranova Polar Bear Sweater
Van Lookbook.nu
Aritzia Dress, Burberry Shoes
Van Lookbook.nu
Van becomegorgeous.com

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en je een idee hebt gekregen wat je vanavond aan gaat doen. Vergeet ook geen vuurwerkbril, het ziet er misschien niet uit, maar jij houdt in ieder geval je ogen. Ik wens jullie nogmaals een ontzettend fijn (en veilig) 2014!

Wat doe jij aan vanavond?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D