Inspired: Christmas do it yourselfs

dinsdag 24 december 2013

Kerst, ik heb er alweer helemaal zin in! Morgen is het ook eerste kerstdag. Lekker met zijn allen gezamelijk ontbijten en samen gourmetten. Ook kunnen we vieren dat de kerstvakantie nog lang niet voorbij is! Vandaag ga ik jullie een paar leuke DIY's laten zien die je kan gaan maken voor morgen.


Youtube staat vol met de filmpjes, niet normaal. Van mega simpel, tot ingewikkelder. Ook heb ik de youtuber erbij geplaatst, zodat je meer filmpjes van dat persoon kan zien.

Voor DIY's


Het eerste filmpje is van Bethany Mota, hoe kan het ook anders. Echt mijn favoriete Amerikaanse youtuber!


Leuk voor het kerstdiner, een persoonlijke servetring maken met de naam van het persoon erop. Dit filmpje is van Foodio, drie zussen met een passen voor food en DIY's.


Een filmpjes van een voor mij nog onbekende youtuber (Casey holmes) maar ik vind haar wel leuk! Ze laat leuke room decorations zien, die ik zelf ook origineel vind!


Ook een best onbekende youtuber met goede ideeën voor DIY's. Ik vind het er ontzettend leuk uit zien, ook zijn ze niet heel moeilijk, jeaj! Het account is claycupcakes4

Voor foodDIY's


Ook deze is van Bethany, sommigen wat ingewikkelder dan anderen, maar wel superleuk en vooral erg mooi!


Dit filmpje van Alwaysxbeyourself is simpel, maar wel beter voor de onhandige onder het koken, zoals ik. Ehe, ik heb het niet helemaal onder de knie zullen we zeggen.


Kerst gaat om geven en ook deze brownies in een potje. Foodio is het kanaal. Ook geven ze leuke ideeën om het potje te versieren.


Een lekker idee van Foodgloss voor het kerstdiner. Het is leuk om te maken en natuurlijk lekker om te eten!

Ik hoop dat jullie de filmpjes leuk vonden!

Ga jij één van deze DIY's maken?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D