Sleek I-Divine Storm palette

maandag 2 december 2013


Vandaag laat ik jullie kennismaken met het Sleek I-Divine Storm palette. Als eerst even mijn excuses voor de ontzettend wazige foto's. Ik heb de foto's gemaakt met een vriendin van me (Zara <3) We hebben dezelfde interesse in blogs & beauty en natuurlijk Sleek, het was een super gezellige middag, helaas zijn daardoor sommigen foto's wat wazig, maar wat maakt het uit?

Als eerst het mooie doosje, waar je een paar kleuren op ziet.


De ingrediƫnten voor als iemand er nieuwsgierig naar is.



Het mooie glinsterende Sleek logo, met een mat oogschaduwdoosje.


Dan de kleuren. Het is een mengeling van 3 matte kleuren en de rest glinsterend. 


De eerste paar kleuren. Al deze kleuren zijn goed gepigmenteerd. De eerste kleur lijkt erg slecht, maar is mega mooi, ik had hem hier alleen ligt aangebracht. 


Hier zat er een pluisje op mijn arm, ik weet niet waarom, maar ik kom er nu pas achter. Ook deze blauw/bruine tinten zijn mooi.


Mooie kleuren op de 3de kleur na, deze is mat en slecht gepigmenteerd.


De look van Zara, we hebben beiden voor aardetinten gekozen.


Mijn look, de kleuren zijn lichtelijk door elkaar gemengd.

Conclusie
Ik ben mega blij met dit palette. Nogmaals excuses voor de wazige/bewogen foto's, we hadden hier geen erg in op zo'n klein schermpje. Ik krijg deze nog voor Sinterklaas, maar mocht er even mee 'spelen'. De kleuren zijn mega goed gepigmenteerd op de matte bruine kleur na.

Wat is jouw ervaring met Sleek?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ten eerste anoniempie,
    waarom kom je dan op deze site,
    ten tweede je vindt het blijkbaar heel moeilijk om goed nederlands te schrijven: het is lelijk en niet leluk en het is deze en niet dezen + het is sowieso en niet zowiezoo
    En hou voortaan je mening voor je ?

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D