Parfum test #2

vrijdag 31 januari 2014


Vandaag heb ik voor jullie deel 2 van de parfum test. Klik hier voor deel 1. In deze test zie je een parfum, de naam van het parfum heb ik bedekt. Als je het nog niet weet, heb ik een hint en daarna het antwoord. Vertel me in de comments hoeveel jullie er goed hadden. Veel plezier met lezen!


Het is het bovenstaande parfum. Het heeft een mooie gouden huls, met een doorzichtige onderkant en balletje bovenop. Ik vind de verpakking erg chique!


Hint
Weet je het al?


Het antwoord


J'adore Dior, een parfum van Christian Dior. Het is een eau de parfum.


Het volgende parfum, is in de vorm van een hart met bloemen en een vlinder erop.


Hint


Het merk staat bekend om hun bloemenprint en schattige uiterlijk. Het heeft zelfs een eigen kindermode kleding lijn. Heb je al een idee?

Het antwoord


Oilily natuurlijk! 


Het volgende parfum ziet er zo uit.


Hint

Het strikje, gaasje en vrouwelijke vorm aan wie laat dat je denken? Deze bovenstaande vrouw, maar hoe heet ze ook al weer?


Antwoord


Christina Aguilera, ik vond deze zelf best lastig, vandaar ook de makkelijke hint!


Het volgende parfum is aardig groot, de naam schijnt hier een beetje door, dus niet sneaky kijken he?

Hint


Dit grappige mannetje is de bedenker van het merk.

Antwoord


Hugo Boss, dit parfum is niet alleen voor mannen maar ook voor vrouwen.


Het laatste parfum alweer, gaat snel! Ik heb de lastigste tot het laatst bewaard.


Ik vind het bedeltje erg schattig!

Hint

Dit merk is voor mannen als vrouwen. Het heeft leuke printjes zoals je hierboven ziet. Als je goed kijkt, zie je de naam, al is dat natuurlijk niet leuk!


Antwoord


Het antwoord was Guess, ik vond de hint hierbij ook lastig.

En hoeveel had jij er goed?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Ik had er 3 goed ! Yay, haha, origineel !

    Liefs Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had er 4 goed! Het is echt leuk om deze test te doen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha goedzo meiden!
    Als ik ze niet wist had ik er denk ik 2 of 3 goed, haha!

    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D