Sleek ♥ High shine mini lipgloss

donderdag 9 januari 2014



Vandaag review ik voor jullie deze mini lipgloss van sleek. Ik kreeg deze bij mijn bestelling bij The make up spot. Het is een sleutelhanger, maar ik dacht er aan om hem aan mijn telefoon te hangen. Stel je voor: Je zit in de bioscoop met je lover, je gaat even naar de toiletten. Bij de toiletten zie je ineens dat je mond totaal is uitgedroogd van de zoute popcorn. Wat nu? Je pakt je telefoon/ sleutelbos en gloss't je lippen, niemand ziet wat van jouw uitgedroogde lippen. Handig, toch? Ik heb iets te veel fantasie, maar ja, let's started!


Ik heb een mini high shine lipgloss.



 De ingrediënten staan hierboven, ik zie niets raars, jullie?


Wauw, bijzondere glitters!

 
Zo ziet de lipgloss eruit, uit de verpakking. Hij is echt mega klein.


Het is een mini lipgloss en dat is ook te zien aan de sponsapplicator. Tijdens het aanbrengen had ik het gevoel dat ik maar één keer met deze lipgloss kon doen, je hebt veel nodig voor een normaal laagje op je lippen.


 De lipgloss is doorzichtig met glitters. Wauw, dat had ik niet verwacht.


Hier heb ik de lipgloss aan mijn telefoon vast gemaakt. Ik vind het alleen niet echt handig, ik heb natuurlijk niet zo'n grote telefoon de lipgloss loopt dus langer door en dat ziet er raar uit, vind ik. Bij een grote telefoon kan het er leuker uit zien.

Conclusie
Ik weet eigenlijk niet wat ik er zo zeer mee moet. Na 3 keer gebruiken is de lipgloss op. Het plakt en heeft geen pigment, het heeft een rare aardbei geur, waarvan de aardbei ver te zoeken is. Ik denk dat deze lipgloss meer voor de sfeer is. Krijg je deze lipgloss in je bezit, dan zal ik hem cadeau doen aan je kleine nichtje.

Wat is jouw reactie op deze lipgloss?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

  1. fijn dat je eerlijk bent over het product!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi jij schrijft kinderachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anoniem,

    Wat vind je kinderachtig aan mijn schrijfstijl? Als je op af aanmerkingen eraan hebt, hoe ik het verbeteren kan, hoor ik het graag. Ik doe er dan wat mee, met dit bericht kan ik niet zoveel bereiken.

    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D