Zoeva ♡ matte eyeshadow fix

vrijdag 3 januari 2014


Vandaag review ik voor jullie een oogschaduwbasis van Zoeva. Ik had hiervoor een oogschaduwbasis van Hema, klik hier voor het review. Ik heb de oogschaduwbasis online besteld bij the make up spot. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Ik heb de matte versie. Er zijn namelijk 2 soorten versie's, één glimmende met shimmer en één matte.


De binnenkant van het doosje is roze. Het tubetje is zwart en klein.


Het product bevat 7,5 ml. Ik vind deze tube er erg mooi uitzien, erg strak.


Als je de dop open draait, komt er een groot tuutje uit. Ik vind dit erg handig werken, zo kan je zelf de hoeveelheid bepalen.


Als je in de tube knijpt, komt er een klein straaltje product uit.


Mijn ogen zonder de basis.



Mijn ogen met. Het dingetje wat op de foto hierboven zit is slaap, ik heb deze foto in de ochtend gemaakt.


Conclusie
De oogschaduwbasis is echt mat. Ook als ik oogschaduw aanbreng merk ik dat de kleur wat sprekender word. Ik ben erg tevreden over dit product. Het brengt fijn aan, het uiterlijk is in orde en het product is gewoon goed. Dit is mijn eerste product van Zoeva, maar als alle producten deze kwaliteit hebben, zal je hier zeker meer over horen!

Deze oogschaduwbasis kan je kopen bij themakeupspot voor 5,95.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D