Catrice ♥ Glamourdoll ♥ Waterproof mascara

donderdag 20 februari 2014


Vandaag review ik voor jullie deze mascara van Catrice genaamd Glamourdoll. De mascara is waterproof en heeft een grappig uiterlijk. Ik review de mascara vandaag voor jullie! Lees snel verder!


Deze mascara belooft volume en waterproof te zijn.


De mascara bevat 10 ml en is 6 maanden houdbaar. 


Het is een rubber smal kwastje.


Time to swatch! Meestal swatch ik mascara niet, maar dit keer wel, zo kan je zien of de mascara echt zwart is en niet grijs. Zoals je hierboven ziet is de mascara wel lekker zwart, een dunne laag is zelfs nog zwart.


Mijn wimpers zonder de mascara.


Mijn wimpers met de mascara. Wauw, klontert amper en geeft volume.


Conclusie
Ik ben ontzettend enthousiast over de mascara. Het verlengt mijn wimpers, de mascara is mooi zwart en niet te vergeten waterproof. Een regenbui overleeft de mascara makkelijk, maar een douche niet. Het enige nadeel is dat je meerdere laagjes moet aanbrengen voordat je volume hebt. Voorderest toppie!

De mascara is voor 3,99 te koop bij Catrice verkooppunten. (Kruidvat bijvoorbeeld)

Heb jij deze mascara al geprobeerd?

Liefs Maaike

6 opmerkingen:

  1. Nee, de mascara heb ik nog niet geprobeerd. Maar ik ga zaterdag langs een Catrice verkooppunt (Kruidvat) dus als ik het niet vergeet... ga ik hem kopen !

    Liefs Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het bij deze mascara zo jammer dat het mijn wimpers zo hard maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je meerdere laagjes aan moet brengen, maar ik vind hem dan ook wel erg mooi! Leuk artikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel, ja ik heb deze mascara zelf ook. Ik ben er zelf ook erg tevreden over.

    Liefs Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha nyn, je hebt dit berichtje 3 x verstuurt haha x

      Verwijderen
    2. Ik heb even 2 reacties verwijdert.

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D