DIY: Je eigen chocolade masker maken

dinsdag 25 februari 2014


Vandaag heb ik voor jullie een DIY voor een ontzettend lekker en verzorgend chocolade masker. Ik heb dit masker al 2 keer gedaan. Helaas was het beiden keren te donker voor maskers, ik doe maskers vaak in de avond vandaar dat het te donker was. Ik hoop dat jullie de DIY leuk vinden!
Wat heb je nodig?
-Één eetlepel cacoapoeder
-Één eetlepel yogurt
-Één eetlepel poedersuiker
-Een bakje
-Een eetlepel

Hoe werkt het?
1. Voeg in het bakje één eetlepel cacoa poeder.
2. Voeg ook de poedersuiker erbij.
3. Meng dit goed met de lepel.
4. Voeg er één eetlepel yogurt bij.
5. Meng het nogmaals totdat het een donkerbruin papje word.
6. Kijk of het niet al té vloeibaar is, is het te vloeibaar voeg dan nog een klein beetje cacoapoeder toe.
7. Breng het masker aan op het gezicht dit kan met je handen, de eetlepel of een foundationkwast.
8.  Was het masker na ongeveer 15-20 minuten van je gezicht met lauw water.

Je kan ook de yoghurt vervangen door honing, ik zelf vind honing echt niet lekker vandaar dat ik yoghurt gebruik, het voedt even goed.

Probeer zeker eens het masker uit!

Ga jij het masker proberen?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Oeh, ziet er een leuk masker uit!

    Liefs Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook al 1 keer gedaan, maar dat had ik van alles een theelepel, wat voor mij al goed is. Dan had ik een theelepel honing en een theelepel yoghurt. Is het toch nog wel wat, maar niet zoveel als een eetlepel, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, ik hield inderdaad nog wat over. Het kan wel met eetlepel, maar ik breng meestal liever een wat dikkere laag aan. Gebruik je yoghurt & honing?

      Liefs Maaike

      Verwijderen
    2. Ja, ik gebruik honing en yoghurt, omdat ik van allebei weet dat ze verzorgend zijn dus dan is het extra verzorgend, heb ik het gevoel.

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D