Mijn schrifttekeningen

vrijdag 7 februari 2014


Vandaag laat ik jullie een van mijn bezigheden tijdens de les laten zien. Namelijk mijn schrift onderkladeren met tekeningen.  Het leek me wel leuk om vandaag die 'tekeningen' zien. Het zijn niet echt tekeningen, meer rare vormpjes. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Soms heb je gewoon pure frustratie tijdens de wiskunde les, dan ontstaan er bij mij vaak deze tekeningen.


Ik weet van het laatste echt niet wat het is. Eerst was het een huis, toen kreeg ik het oortjes en toen een typex mondje met oogjes. Ik hoop dat jullie het korte artikel als nog leuk vonden!

Teken jij wel eens in je schrift?

Liefs Maaike

5 opmerkingen:

  1. Ik teken eigenlijk nooit in mijn schriften haha. Ik word dan te veel afgeleid en som durven ze dzar een nota op te geven, dusja. Maar leuk artikel ! Vooral die 8 sneeuwman, haha.
    Liefs Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, zo zie je maar, Maaike is creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar, doe ik altijd als ik me verveel.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D