Room inspiration

maandag 3 februari 2014


Vandaag een artikel bomvol inspiratie om je kamer een boost mee te geven. Ik vind het zelf altijd ontzettend leuk om mijn kamer iets te veranderen, ookal zijn het kleine dingen, het blijft leuk. In dit artikel kun je inspiratie op doen voor een room make-over!


Wauw, dat waren een hoop foto's. Ik heb echt mijn ogen uitgekeken. Ik heb op de zoekopdracht op Google 'Tumblr roominspiration' gezocht. Ik heb in ieder geval weer wat leuke ideeën opgedaan!

Heb jij leuke ideeën opgedaan?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Ja, ik heb best wel leuke dingen gezien ! Handig !
    Liefs Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! Ik zelf heb ook aardig wat ideeën opgedaan!

    Liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey ik dacht miss is het een leuk idee dat je een roomtour doet wanneer je je kamer een beetje hebt verandert met deze leuke iedeen? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D